Lift Zawieszenia Hyundai Santa Fe Podniesienie

Zestaw podnoszący do SUV-a 5-drzwiowego, lata 2000-2006. Zawartość:

  • Podkładki przednich kolumn McPhersona (40 mm – 2 szt.)
  • Podkładki tylnych sprężyn (40 mm – 2 szt.)
  • Zestaw montażowy / wzmocnione szpilki gwintowane – 3+3 szt.
  • Materiał: Podkładki wykonane są z wysokiej jakości poliuretanu SCU-PFL-100 o twardości Shore A 93 (norma międzynarodowa ISO 868).

Ten kompletny zestaw podnoszący pasuje do:

  • Model 1, lata 2000-2004
  • Model 1 (facelifting), lata 2004-2006
Lift Zawieszenia Hyundai Santa Fe

Właściwości:

  • Zwiększony prześwit poprawiający zdolności terenowe
  • Możliwość zwiększenia dopuszczalnego obciążenia pojazdu
  • Podkładki ułatwiają również montaż opon terenowych
  • Zmniejszone ryzyko uszkodzenia mechanicznego silnika i innych podzespołów komory silnika
  • Zmniejszone ryzyko zarysowania zderzaków i nisko położonych części nadwozia
  • Tańsza alternatywa dla wymiany zużytych sprężyn i przywrócenia wysokości karoserii do fabrycznej
  • Poprawa kątów pochylenia i zbieżności kół
Lift Zawieszenia Hyundai Santa Fe

Łatwa instalacja: Montaż podkładek 40 mm na przednich i tylnych sprężynach jest prosty i może wykonać każdy, kto potrafi zdemontować amortyzator z samochodu. Instalację można wykonać w warsztacie lub samodziel (jeśli masz odpowiednie umiejętności).

Ważne informacje dotyczące montażu:

  • Po założeniu zestawu podnoszącego należy wykonać regulację geometrii kół.
  • Grubość podkładek nie zawsze odpowiada dokładnie zwiększeniu prześwitu. W większości przypadków zysk będzie większy ze względu na specyfikę zawieszenia pojazdu, a w szczególności na zwężenie rozstawu kół po założeniu zestawu podnoszącego.
  • Do samodzielnego montażu potrzebny jest specjalny ściągacz sprężyn. Można również użyć spawania podczas wymiany szpilek gwintowanych (otwór po starych szpilkach może być szerszy niż rowki na nowych szpilkach, w takim przypadku należy wykonać kilka punktów spawalniczych).

Zalety:

  • Zwiększone zdolności terenowe dzięki podniesionemu prześwitowi.
  • Bezproblemowe pokonywanie przeszkód terenowych, stromych podjazdów, progów zwalniających, parkowanie przy krawężnikach, jazda po śniegu i drogach gruntowych.
  • Podkładki są często stosowane, gdy fabryczne sprężyny tracą swoją sztywność. Ich zastosowanie jest tańszym sposobem przywrócenia wysokości pojazdu do fabrycznej niż wymiana sprężyn.
  • Podkładki poliuretanowe i nylonowe mają dodatkowy efekt tłumiący, dzięki czemu jazda staje się jeszcze bardziej przyjemna. Natomiast podkładki aluminiowe i stalowe są praktycznie wieczne i nigdy nie będzie ich trzeba wymienić.
  • Podkładki są również niezbędne przy montażu kół o większej średnicy.

Mam nadzieję, że tłumaczenie jest dokładne i czytelne. Proszę dać znać, jeśli masz jakieś pytania.


Posted

in

by

Tags:

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *